Boekredactie
Begeleiding en redactie van je managementboek

Stap 1: Je boekidee verfijnen

Werk allereerst je boekidee uit. Zet hierbij op papier wat je wilt schrijven, voor wie en waarom.
Een ondernemingsplan voor je boek dus! Het belangrijkste hierin zijn:

  • wat je wilt bereiken met je boek
  • je hoofdboodschap
  • je doelgroep
  • je netwerk
  • je ideeën voor de marketing

Dit document noemen we een boekplan. Een invulvoorbeeld van een boekplan kun je hier downloaden (Word-document). Een boekplan bestaat uit vier tot zes A4-tjes. De globale structuur helpt je om tijdens het schrijven overzicht te houden over je onderwerp, waarom je het schrijft en wat je belangrijkste boodschap voor de doelgroep is.

Een goed boek werkt als een springplank voor je bedrijf. Neem de tijd voor een goed doordacht boekplan.

Hulp nodig bij het verfijnen van je boekplan?

Graag coach ik je bij het uitdenken hoe een boek past bij bedrijf en hoe je jouw doel voor je bedrijf kunt behalen door middel van een boek.

Stap 2: Werk de structuur van je boek uit

Neem contact op om je boekidee waar te maken

Powered by WordPress | Designed by Elegant Themes